Huskonsert som kan endre livet

Illustrasjon med bølgende striper i blått som ender opp i et bokomslag på høyre side
Huskonsert som kan endre livet
Avslutningskonsert for faglærer musikk med boklansering fra grunnskolelærerstudentene!

Velkommen til en huskonsert utenom det vanlige - med musikk, bokslipp og lett servering.

Det siste halve året har studenter ved 4. året i på grunnskolelærerutdanningene 1-7 og 5-10 jobbet med et bokprosjekt i faget pedagogikk, og resultatet har blitt boka "Lærerens oppgaver og ansvar".

Boka lanseres på Røstad scene fredag 26. april, under avslutningskonserten til tredjeårsstudentene på faglærer musikk.

Som en herlig ramme rundt dette bokslippet stiller tredjeårsstudentene på faglærer musikk med en musikalsk meny, og det serveres en italiensk ostebuffet med norsk prosecco.

Sitteplasser for dem som kommer tidlig, ellers stående publikum.

Velkommen!

Bilde av bokomslag, med forside og forord. Bildet inneholder mye tekst.
Omslaget til boka. Klikk på bildet for å åpne pdf-fil.
The Northern Star Symposium 2024: Mending
Konferanse/seminar
6.8. mai 2024

The Northern Star Symposium 2024: Mending

Bodø, Norway
09:00
16:00
The Northern Star Symposium is a three-day academic gathering in Bodø. The goal of this symposium is to have a place to discuss topics and questions that are not among the mainstream of conferences and journals.
Science communication workshop
Forskning
Konferanse/seminar
Webinar
7. mai 2024

Science communication workshop

Nord University, Campus Bodø, room 2448
13:00
17:00
Diskuter forskningskommunikasjon med ansatte fra hele SEA-EU-alliansen!